کد خبر 472346
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو بیش از این کاهش نیابد.

به گزارش مشرق،غلامحسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: بازار خودرو بسیار راکد و تغییری نکرده است.

وی افزود: در شش ماهه گذشته قیمت خودرو در حال کاهش بوده و به طور میانگین قیمت خودرو 10 درصد کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با تأکید بر اینکه قیمت خودروهای وارداتی هر چه گران‌تر بوده بیشتر کاهش یافته گفت: بنز ب ام و بیشترین کاهش قیمت را داشته‌اند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو پیش از این کاهش نیابد چرا که شش ماه است که قیمت خودرو کاهش نیافته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مایک پراید 82 داشتیم به زور 4200فروختیم اونوقت شما این 10 درصدو از کجا آوردی
  • مریم ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    ما مردمی هستیم که هشت سال جنگیدیم و یه ذره از خاکمون رو هم به دشمن ندادیم ،تو این راه خون ریختیم و پای همه حرفامون وایسادیم اگه مردم میگن خودرو نمیخریم تا به قیمت کم و با کیفیت عالی ...مطمین باشین پای حرفشون ایستادن ونمیخرنتا قیمتها واقعی شه پ هشدار به خودرو سازان .اگه میخواین ورشکست نشین قیمتها و کیفیتها رو واقعی کنین تا مردم هم از خودروی ملی خرید کنن ،با این کاراتون فقط جا واسه خودرو چینی باز کردین ایرانی زنده باد که باغرورتون همه ما رو سرافراز میکنین ،همیشه پای حرفاتون بایستین تا این از خدا بی خبرها بفهمن ما چه مردمیهستیم و هنوز هم پای حرفمون ایستاده ایم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس